perjantai 8. kesäkuuta 2007

Käytännöllistä markkinointioppia

Ostin tällä viikolla John Jantschin uuden kirjan Duct Tape Marketing. En ole vielä ehtinyt edes kirjan loppuun, mutta suosittelen sitä kaikille käytännön markkinoinnista kiinnostuneille. CRM:ää sivutaan siinä osana suurempaa kokonaisuutta.

Itse asiassa asiakkuudenhallintaa lähes tyhjästä kehittävä yritys pääse pitkälle jo Duct Tape Marketingin ja Bryan Bergeronin Essentials of CRM:n kanssa.

Kumpikin kirja on kaukana akateemisesta. Jantsch antaa jo ihan käytännön toimenpiteitä. Bergeron taas pysyttelee lähinnä ajatusmallien esittelyssä reaalimaailman esimerkkien kanssa.

1 kommentti:

Ilkka Kauppinen kirjoitti...

The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More
by Chris Anderson. Siinä kirja minkä soisi kaikkien meidän akateemisten markkinointikotkottelijoiden lukea. Mutta kiitos tästä vinkistä kuitenkin, pitääpä tutustua.