tag:blogger.com,1999:blog-3115615363644853654.post905742947516276518..comments2020-03-19T03:14:40.850+02:00Comments on Asiakkuudenhallinta: Viisi näkökulmaa CRM:äänKalle Airohttp://www.blogger.com/profile/05803222697195311822noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-3115615363644853654.post-56473159871863143372008-01-14T15:47:00.000+02:002008-01-14T15:47:00.000+02:00moi onhan tämä tosi kiva ja mukava paikamoi onhan tämä tosi kiva ja mukava paikaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3115615363644853654.post-58679324339277535962007-04-18T15:23:00.000+02:002007-04-18T15:23:00.000+02:00En ole varma ymmäränkö kysymystäsi. Joka tapaukses...En ole varma ymmäränkö kysymystäsi. Joka tapauksessa kaupan syntymiseen tarvitaan monenlaisia asioita. <BR/><BR/>Jotta asiakas voi ostaa sinulta, täytyy hänen tietää olemassaolostasi ja tarjoomastasi. Tätä varten tarvitaan erilaisia myynti- ja markkinointitoimenpiteitä kauapanteon edistämiseeksi. (Asiakkuudenhallinta voi auttaa näiden toimenpiteiden suunnittelussa ja kohdistamisessa.) <BR/><BR/>Tämä jälkeen on pohjimmiltaan kyse siitä, että tarjoat asiakkaalle hyödyllisen tuotteen/palvelun oikeaan aikaan, oikeassa paikassa ja myös oikeaan hintaan(tai sitä halvemmalla). <A HTTP://ASIAKKUUDENHALLINTA.BLOGSPOT.COM/2007/04/ANALYYTTINEN-CRM.HTML HREF="" REL="nofollow"><BR/>(Analyyttien asiakkuudenhallinta</A> voi <A HREF="http://asiakkuudenhallinta.blogspot.com/2007/02/korjaa-kahdella-tavalla.html" REL="nofollow">auttaa</A> myös tuote- ja tarjoomakehityksessä.)Kalle Airohttps://www.blogger.com/profile/05803222697195311822noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3115615363644853654.post-84987145891037663902007-04-18T10:04:00.000+02:002007-04-18T10:04:00.000+02:00Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.Raisahttps://www.blogger.com/profile/04738118182027530310noreply@blogger.com